Przygotowanie poważnego eventu to trudne zadanie, którego realizację może nam ułatwić właśnie brief imprezy. Dlaczego? Przede wszystkim, pozwala on na dokładne określenie różnych parametrów, które są nieodłączną częścią wydarzenia. Daje nam możliwość wcześniejszego zaplanowania budżetu i nie tylko.
Jeżeli podczas organizacji uroczystości chcemy skorzystać z pomocy agencji eventowej, jeszcze bardziej jest nam potrzebny. Z tego powodu dziś dokładnie opowiemy Ci, czym jest brief, i z jakiego powodu warto go napisać. Co więcej zdradzimy z pomocą jakiej agencji najlepiej będzie urządzić wydarzenie, by było udane i wolne od jakichkolwiek wpadek, niepowodzeń i banalnych atrakcji.
Co to jest brief eventu?
Brief wydarzenia to nic innego, jak dokument, dzięki któremu możemy zorganizować imprezę reklamową. Gdy chcemy to zrobić z pomocą agencji eventowej, ułatwimy im dzięki niemu wykonywanie swojej pracy. Zawieramy w nim następujące parametry:
- pulę pieniędzy przeznaczonej na wydarzenie,
- grupę uczestników,
- cel naszej imprezy,
- reakcję konsumencką, której oczekujemy,
- obietnice,
- poparcie,
- ocenę skuteczności eventu,
- nasz pomysł,
- dodatkowe informacje.
Co Ci da napisanie briefu uroczystości?
Zapewne teraz zastanawiasz się, jakie korzyści wypłyną dla Ciebie z napisania takiego dokumentu. Poniżej, wypunktujemy najważniejsze z nich.
- Oszczędność czasu – wszystko załatwia za nas agencja eventowa.
- Oszczędność pieniędzy – z góry ustalamy kwotę, którą przeznaczamy na organizację uroczystości i nie obawiamy się nadprogramowych kosztów.
- Brak stresu i rozczarowań – agencja urządzająca wydarzenie, profesjonalnie do tego podchodzi i my nie głowimy się, czy wszystko zostanie zrobione tak, jak zamierzaliśmy.
Z jaką agencją eventową najlepiej zorganizować swoją uroczystość?
Bezapelacyjnie jest to WhatEvent. To przedsiębiorstwo, które idealnie wykonuje zleconą im pracę. Przemawia za tym ich wieloletnie doświadczenie oraz przede wszystkim pełny profesjonalizm, z jakim podchodzą do stawianych im zadań.