Organizacja eventów w galeriach i centrach handlowych

2021-07-16T02:44:20+02:0016 lipca 2021|Organizacja imprez|

Organizacja eventów w galeriach handlowych.

Event to inaczej wydarzenie zaplanowane i zorganizowane według ściśle ustalonego celu. Galeria handlowa, to miejsce, gdzie znajdują się wszelkiego rodzaju sklepy i stoiska usługowe, na przykład z żywnością. Organizacja eventu dla galerii handlowej, to nie lada wyzwanie i wymaga dużego doświadczenia oraz nakładu pracy. W końcu nie wystarczy tylko ustawić scenografii i wynająć konferansjera. Zorganizowanie dobrego eventu, trafiającego w gust Klientów, wiąże się z zapoznaniem strategii rynku, wymagań i preferencji ludzi, a także z tym, co proponuję konkurencja. Zapoznanie się z lokalnym rynkiem pozwala na zbudowanie idealnej strategii dla danego eventu.

Cele organizacji eventów w obiektach komercyjnych to głównie:

  • Zakorzenianie marki w świadomości klienta,
  • Monopolizacja rynku lokalnego,
  • Promocja wizerunku związanego z określoną tematyką,
  • Kształtowanie wizerunku w oczach klienta,
  • Pozyskiwanie klientów,
  • Poprzez odpowiednią obsługę obiektu – zachęcenie nowych, ekskluzywnych najemców do współpracy

Jakie imprezy organizowane są w galeriach handlowych?

1) Imprezy okolicznościowe, np. z takich okazji jak:

  • Wielkanoc- wykorzystujemy tutaj elementy scenografii związanej z tematyką Świąt Wielkanocnych, ustawiane są zające świąteczne i koszyczki. W ramach eventu można skorzystać z opcji rozdawania kuponów rabatowych, a także stworzyć przedstawienie.
  • Walentynki- jak wiadomo jest to święto zakochanych. Stosowane są elementy scenografii dopasowanej do tego święta, jest przewaga różu i czerwieni. Alternatywną opcją na walentynki jest stworzenie miejsc, gdzie zakochani będą mogli spędzić czas ze sobą przy rozmowie, organizowane są konkursy i zabawy.
  • Święta Bożego Narodzenia- wszystkim zawsze mile kojarzone z czasem spędzonym w gronie rodziny. W galeriach jest świąteczna scenografia, choinka, aniołki rozdające gratisy albo opłatek. W głównych miejscy eventu z reguły siedzi święty Mikołaj, który zaprasza dzieci na rozmowę i rozdaje prezenty za dobre zachowanie i uczynki. Organizowane są konkursy na najlepszy rysunek, na śpiewanie kolęd i mówienie wierszy. Koncert kolędowania i jasełka są sposobem na zwiększenie zainteresowania wśród uczestników i Klientów.
  • Dzień Dziecka- można stwierdzić, że jest to jeden z najlepszych dni w roku dla naszych dzieci. Kojarzony z prezentami, zabawą i możliwością wyproszenia, czego chcą od rodziców. W galeriach Dni Dziecka organizowane są bardzo hucznie. Znaleźć możemy takie atrakcje jak: malowanie buziek dla dzieci, dmuchańce ustawione przykładowo na parkingu, koncert i zabawy jak na najlepszych festynach. Atrakcji dla dzieci jest naprawdę mnóstwo. Organizowane są konkursy, gry i zabawy oraz atrakcje sportowe. Do centrum handlowego w ten dzień licznie przybywają rodziny z dziećmi, aby wspólnie dobrze się bawić i miło spędzić czas.
  • Dzień Kobiet- w galeriach rozdawane są kwiaty dla kobiet, co sprawia, że stają się one wyjątkowe w ten dzień. Organizowane są liczne pokazy makijażu oraz mody. Klientki mogą skorzystać z atrakcji i zostać pomalowane na wieczór, zostaną pokazane im triki modowe i makijażu. Jest to świetna metoda również na promowane produktu lub marki i pokazanie ich właściwości, poprzez tworzenie makijaży na potencjalnych klientkach.
  • Akcja „Back to school”- duża akcja związana z końcem wakacji i powrotem do szkoły. Galerie organizują gry i zabawy, tworzą mały dzień dziecka, aby pożegnać wakacje i aby dzieci mogły się wyszaleć przed rozpoczęciem roku szkolnego. Organizowane są konkursy, gdzie można wygrać nagrody, jak plecaki czy piłki sportowe. Znajdziemy różnego rodzaju atrakcje sportowe i logiczne. Towarzyszy temu również malowanie buziek, a nawet dmuchańce. A sklepach założone są rabaty na artykuły szkolne, promowane są przez media i hostessy.
  • Urodziny Centrum Handlowego- jedna z huczniejszych imprez organizowanych w galeriach handlowych. Wszędzie rozwieszone są i rozdawane balony. Najczęściej zorganizowany jest koncert albo kabaret ze znanymi osobami, organizowane są konkursy, gdzie można wygrać atrakcyjne nagrody. Pokazy mody i kuchni molekularnej, zwiększają prestiż imprezy. W sklepach są duże akcje promocyjne i znaleźć można mnóstwo ciekawych atrakcji dla każdego.
  • I wiele innych.

2) Wydarzenia z udziałem gwiazd.
3) Eventy tematyczne takie jak: pokazy mody, pokazy tańca, pokazy kuchni molekularnej, festiwal gotowania.
4) Akcje społeczne (zbiórka funduszy dla dzieci, zwierząt, osób starszych i tym podobne).
5) Targi branżowe.
6) Loterie promocyjne związane z losowaniem nagród bądź konkursami.
7) Powitanie lata, zimy.
8) Wystawy tematyczne, np. motoryzacyjne, malarskie.

W jakim celu organizuję się imprezy w galeriach?

Wydarzenia w centrach handlowych są znakomitą metodą pozyskiwania nowych klientów i zwiększania zaufania stałych klientów. Pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku marki i zwiększają atrakcyjność danego centrum handlowego. Przez organizowanie imprez trafiamy do szerokiego grona odbiorców, co pozwala nam na efektywne zwiększanie zysków. Im więcej ludzi zaciekawimy naszym eventem, tym więcej ich przyjdzie i przy okazji zrobi zakupy w różnych sklepach. Nie licząc plusów płynących z pozyskiwania Klientów, zauważamy wzrost zainteresowania nowymi produktami i markami w galeriach handlowych. Zdecydowanie warto organizować eventy i zachęcać do ich udziału naszych klientów. Nasza agencja zajmuję się organizacją każdego eventu, na miarę Twoich potrzeb.

Call Now ButtonSKONTAKTUJ SIE