Bubble Football to niespotykana atrakcja na evencie, ale na tyle oryginalna, że warto po nią sięgnąć podczas organizacji. Bubble Football polega na graniu w piłkę nożną w grupie. Mimo tego, żę na evencie nie zawsze wszyscy się znają, jest to sposób, aby nieco to zmienić. Bubble football pozwoli uczestnikom poczuć jak to jest podjąć się udziału w nowej atrakcji, której do tej pory nie znali.

Jak zastosować Bubble Football na evencie?

Jednym z rozwiązań może być pozostawienie Bubble football w przestrzeni, gdzie zostanie rozegrany na zewnątrz mecz przez uczestników wydarzenia. Aby jednak skierować uczestników na tą ciekawą atrakcję warto zorganizować do gry w piłkę osoby będące prelegentami lub znane osobistości, które zostały zaproszone na wydarzenie. Mecz pomiędzy jednymi i drugimi, przyciągnie wielu obserwatorów, którzy chętnie sami wezmą udział w takiej grze, nawet nie znając członków swojej drużyny. Mecz może być punktem finałowym po skończonych prelekcjach czy szkoleniach, ale może także być zapoczątkowaniem imprezy i rozpoczęciem w ten sposób wejścia na teren eventu.

Krążące wokół przezroczyste kule z ludźmi w środku staną się na tyle popularną atrakcją, że każdy będzie chciał zrobić sobie zdjęcie z osobą ubraną w Bubble, lub sobą samym po ubraniu tego niezwykłego piłkowego stroju.

Rozwiązania do zastosowania w Bubble Football

Bubble Football jak sama nazwa wskazuje to gra w piłkę. W połączeniu z tego samego typu rozwiązaniem – zorbingiem, który też polega na wejściu do kuli, można stworzyć atrakcje oparte na nadmuchanych elementach, które wprowadzą do eventu ogrom śmiechu, zabawy, a przede wszystkim wspomnień i stworzą reklamę bez jakiegokolwiek dodatkowego wkładu inwestycyjnego. Liczne fotografie z wydarzenia publikowane w social mediach i przekazywane do dalszych osób niebędących na evencie, rozniesie się w jednej chwili, ponieważ każdy będzie ciekawy co to za wydarzenie, gdzie duża ilość osób otoczona jest przeźroczystymi kulami czy strojami. Obok kul nie można przejść obojętnie oraz nie wykonać fotografii kiedy jest taka okazja. Są na tyle interesujące, że zdjęcie w stanie spoczynku jak i ruchu zainteresuje innych odbiorców tym niezwykłym sportem.

Warto zainwestować w atrakcje nawet wtedy, kiedy wydaje się zupełnie odrębna od tematyki eventu, ponieważ to właśnie atrakcje o nietypowych aktywnościach często jeszcze bardziej propagują wartościowość wydarzenia.