W ramach wzmożonej działalności na terenie Trójmiasta, zespół Whatevent pragnie zaproponować Państwu nowe rozwiązania z zakresu organizacji imprez firmowych na terenie miasta Gdańsk. Jako agencja eventowa full service, dbamy o regularne wzbogacanie naszej oferty o kolejne możliwości, atrakcje, obiekty scenograficzne i coraz to nowsze możliwości sprzętowe. Dla klientów z Gdańska przygotowaliśmy specjalną ofertę, która trafi w gusta nawet najbardziej wymagających kontrahentów.

Zaplanuj imprezę firmową z pomocą doświadczonych organizatorów

Dobór szeregu atrakcji i dekoracji tematycznych, to usługi, o które pyta nas wielu klientów, zlecając przygotowanie planu imprezy firmowej. Ze względu na doświadczenie w przygotowaniu integracji i wszelakich innych imprez organizowanych dla firm, posiadamy wiele gotowych konceptów wydarzenia. Nasza najnowsza oferta skierowana jest jednak do przedsiębiorców pragnących dobrać atrakcje i inne elementy eventu według własnej wizji.

Jak to działa?

Umów się na spotkanie z naszym specjalistą, który razem z wraz Tobą zaplanuje przebieg całej imprezy. Dysponujemy stacjonarnymi oddziałami w Trójmieście, co umożliwia nam realizację spotkań na terenie Gdańska, Gdyni i Sopotu. Jak każdy wie, „najskuteczniejszym” rozwiązaniem jest przesłanie briefu i wstępnych oczekiwań drogą mailową – przed spotkaniem. Oferta kierowana do Gdańszczan odbiega jednak od sztywnych ram składania zamówień – nasz specjalista podczas spotkania zaprezentuje pełną ofertę zawierającą dokumentację zdjęciową oraz opisy poszczególnych usług.

Zorganizuj imprezę firmową z agencją eventową Whatevent.