Galerie i centra handlowe są idealnym miejscem do zorganizowania na ich terenie eventu. Tutaj, skupia się najwięcej ludzi, w różnym przedziale wiekowym. W tym miejsc spotkamy też osoby o różnych zainteresowaniach i wartościach.
Dlatego planując imprezę w galerii, mamy okazję zdobyć większe zainteresowanie swoim wydarzeniem niż w innym miejscu. Jednak tutaj pojawia się pytanie. Jak to wszystko dobrze przygotować? Bez obaw, zaraz na nie odpowiemy.
Jak zorganizować event w galerii lub centrum handlowym?
Mimo tego, że mamy dostęp do osób o różnych zainteresowaniach, jest to bardziej problematyczna kwestia. Po pierwsze, czeka na nas dokładne poznanie rynku, sklepów i usług, które znajdują się na terenie sklepu, w którym będziemy organizować event. Po drugie, mamy stosunkowo mniej miejsca na scenę, niż w przypadku imprez w plenerze, na rynkach, czy w salach eventowych. Po trzecie, należy dokładnie zapoznać się z regulaminem sklepu i dopiero później planować całą imprezę od A do Z.
Mimo wszystko, impreza w galerii handlowej to bardzo dobry pomysł. Przy odrobinie pracy i wysiłku, spektakularne wydarzenie z udziałem ciekawych osób, gwarantowane!
Jaki typ eventów warto planować w sklepach i galeriach?
Świąteczne imprezy to najpopularniejszy typ eventów w takich miejscach. Możemy dołączyć do nich konkursy, w których do wygrania są bony na świąteczne zakupy w sklepach takiego centrum handlowego i tym samym zachęcić klientów do czynnego udziału w zabawie.
Kolejny pomysł to zorganizowanie dnia dziecka. Elementy tego typu imprezy, najczęściej pożądane przez maluchy to malowanie buziek, czy na przykład loteria fantowa. Co jeszcze będzie mile widziane w galerii?
- Urodziny galerii handlowej.
- Zaproszenie gwiazdy do zagrania koncertu, na przykład charytatywnego.
- Pokazy mody i inne imprezy tematyczne.
- Targi tematyczne.
- Wystawy.
Możliwości zachęcających do czynnego udziału w evencie i przybycia na niego jest wiele. Tak naprawdę wszystko zależy od naszej kreatywności i możliwości, jakimi dysponujemy.