Konferencje przeważnie są skupione na lekcjach i wykładach, które mają przekazać wiedzę na temat danej branży i nowości technologicznych związanych z danym zawodem, zainspirować uczestników imprezy projektami czy realizacjami jakie powstały w przeciągu danego roku, czy pokazać produkty innowacyjne, które warto wykorzystać w nowych przedsięwzięciach i prezentować swoim przyszłym klientom. by jednak przełamać tą edukacyjną formę i nie zmuszać uczestników imprezy tylko do siedzenia na salach konferencyjnych i na widowni kiedy konferencja są zorganizowane w salach kinowych lub teatralnych, warto zaproponować im atrakcje z jakich mogą skorzystać, kiedy jest ku temu okazja i tym samym nagrodzić ich za uczestnictwo i wspólne spędzanie czasu.
Dlaczego warto wynająć labirynt luster na konferencję?
Każda konferencja posiada jedną lub dwie przerwy, w których uczestnicy mogą skorzystać z preparowanych posiłków, degustować przekąski cateringowe, aby nabrać więcej siły na drugą lub trzecią część konferencji, skorzystać z toalety, wzajemnie ze sobą porozmawiać, wymienić się spostrzeżeniami, a także skorzystać z atrakcji jakie kryje w sobie konferencja. Często konferencje zatrzymują się na atrakcjach jakimi są stoiska firm zaproszonych na wydarzenie reprezentujące swoje produkty lub usługi, ale nie jest to atrakcja jakiej spodziewają się uczestnicy, a jedynie informacja o nowinkach, które mogę zastosować do własnej branży. Labirynt luster to zdecydowanie bardziej ciekawa forma spędzenia czasu w trakcie przerw w konferencji. To także atrakcja, z której będą chcieli skorzystać uczestnicy i możliwość zobaczenia siebie w tak niezwykłym anturażu. Zdjęcia z labiryntu luster będą świetną promocją na konferencji, kiedy każda osoba będąca jej uczestnikiem zrobi zdjęcia w labiryncie luster, który spotkała na wydarzeniu. To świetna odskocznia od wystąpień zaproszonych wykładowców, atrakcja poprawiająca humor i rozluźniająca atmosferę.
W jaki sposób można wykorzystać labirynt luster na konferencji?
Aktywność skorzystania z tak niezwykłych przestrzeni pełnych luster, można uzupełnić realizacją konkursu na najciekawsze zdjęcie wykonane w labiryncie luster i opublikowanie go w social mediach, na instagramie lub facebooku, z hasztagiem nazwy konferencji i firm, które zorganizowały przedsięwzięcie lub na nim się pojawiły. Jest to skłonienie uczestników do wypromowania konferencji i firm z jakimi mają styczność przez cały dzień oraz ulokowanie swoich niezwykłych zdjęć w sieci, gdzie za udostępnienie zostanie zaproponowana nagroda. W związku z tym, każdy będzie mógł zaczerpnąć więcej atutów i zyskać na wspólnej zabawie.