Jeżeli jesteś świadomym przedsiębiorcą i wiesz z naszych poprzednich artykułów, że scenografia przyjęć firmowych jest bardzo ważna, na pewno zastanawiałeś się czy jest również droga. Nie ma jednak jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Z wielu powodów scenografie uważane są za drogie, patrząc na to z perspektywy wielkich show gwiazd dużego pokroju. Każdego rodzaju efekty specjalne czy intensywne, imprezowe oświetlenie, będą wiązały się ze znacznie większymi kosztami. Pamiętaj, że poza np. samą pirotechniką, musisz zadbać o bezpieczeństwo gości. Rodzi to szereg różnych komplikacji, których rozwiązanie często bywa bardzo kosztowne. Koszta te jednak mogą być minimalizowane przez doświadczonych organizatorów takich jak my. Dzięki zorganizowanej siatce kontaktów biznesowych mamy dostęp do najlepszych sprzętów scenograficznych w bardzo konkurencyjnych cenach. Wszystko po to, abyś mógł przygotować z nami najlepszą możliwą integracyjną imprezę firmową.
Zrób to sam
Aby stworzyć scenografię w małym budżecie, możesz spróbować przygotować ją samemu. Co prawda nie uda Ci się osiągnąć takich efektów, jak przy korzystaniu z profesjonalnych rozwiązań w tej dziedzinie, jednak istnieje spora szansa, że z powodzeniem zaskoczysz swoich gości eleganckim wystrojem wnętrza. Skup się przede wszystkim na minimalizmie i dobrze dobranym oświetleniu. Jego moc, ilość, barwa i rodzaj mają ogromne znaczenie i nie powinieneś o tym zapominać. Więcej na ten temat przygotowaliśmy w innym naszym artykule, z którego z pewnością dowiesz się jeszcze więcej praktycznych porad i rozwiązań z dziedziny scenografii firmowych przyjęć. W każdym bądź razie, streszczając część tematu – nie tylko profesjonalne oświetlenie z wypożyczalni może się sprawdzić. Spróbuj na przykład zwykłych halogenów przemysłowych z marketów budowlanych. Dają przyjemne, intensywne światło, które oświetli nawet duże pomieszczenia. Ceny nie są wygórowane, dlatego powinny zmieścić się w każdej kieszeni.
Sponsorzy
Alternatywnym rozwiązaniem dla zbilansowania kosztów imprezy są sponsorzy. Poszukaj marek z pokrewnych, uzupełniających się, ale nie konkurencyjnych działalności i zaproponuj im miejsce na ich reklamę, standy, bannery i inne, w zamian za sfinansowanie części kosztów organizacyjnych. Może to okazać się prostsze niż myślisz, bowiem wiele nawet dużych marek w ten sposób promuje swoje usługi. Jest to wyjątkowo celny marketing bezpośredni, który dobrze sprawdza się w prkatyce.