Uroczystości w maskach zawsze są bardzo ekscytujące. Przedstawiamy krótki poradnik, jak najlepiej przygotować się do bankietu maskowego.

Wybór tematu całego wydarzenia oraz scenografii

Trzeba dokładnie zaplanować tematykę imprezy. Może to być elegancki wieczór w stylu Moulin Rouge lub włoskiej mafii. Bez problemu dostarczymy odpowiednie dekoracje do każdego stylu, jaki wybierzesz. Możesz wymyślić coś zupełnie nowego, czego jeszcze nigdzie nie było, czym na pewno zaskoczysz uczestników i wyzwolisz w nich kreatywność podczas wybierania stroju.

Kiedy już wybrałeś temat, trzeba zaplanować dekorację, scenografię oraz rekwizyty. Zapewniamy profesjonalne dekorowanie sali, w której będzie odbywała się uroczystość. Goście będą w szoku.

Stojący czy zasiadany?

Jeśli bankiet będzie w stylu stojącym, można zrezygnować ze stołów i krzeseł na rzecz pięknego szwedzkiego stołu z przekąskami i napojami. Goście będą sami się obsługiwać, co pozwoli na lepszą komunikację między nimi.

Bankiet zasiadany zaś wymaga profesjonalnej obsługi kelnerskiej, która będzie donosić kolejne ciepłe dania.

Jaką muzykę wybrać?

Wybór między DJ-em a muzyką na żywo, jest ciężki, ponieważ trzeba to dostosować do całości wydarzenia. Muzyka dopełni imprezę, dzięki czemu osiągnie większy prestiż.

Wybierz DJ-a, jeśli chcesz mieć dostęp do mnóstwa utworów, które trafią w gusta każdego uczestnika. DJ ma dużo większe możliwości w wyborze stylu muzyki.

Natomiast kapela grająca na żywo nada wydarzeniu głębię i klimat. Artyści będą potrzebowali dłuższych przerw oraz więcej czasu na rozstawienie swojego sprzętu przed imprezą.

Sam zdecyduj, którą opcję wolisz, a my dostosujemy się do Ciebie i załatwimy odpowiednich ludzi.

Atrakcje podczas bankietu

Każda impreza wymaga paru dodatków jak na przykład fotobudka lub, jeszcze lepiej, profesjonalnego fotografa, który uwieczni całą imprezę na zdjęciach. Możesz zorganizować specjalną ściankę, aby podnieść klasę wydarzenia, na której uczestnicy będą pozować.

Szeroki wachlarz alkoholi uprzyjemni uczestnikom wieczór. Kelnerzy będą krążyć po sali, aby kieliszki były na wyciągnięcie ręki.

Wieczór ukoronować może pokaz sztucznych ogni, który zachwyci wszystkich gości, a także mały konkurs na najlepszą maskę.