Imprezy w galeriach handlowych.
Eventy w galeriach handlowych, są niezwykle skuteczną i atrakcyjną formą pozyskiwania nowych klientów. W dzisiejszych realiach, galerie handlowe nie są kojarzone już tylko z różnorodnymi sklepami, w których możemy dokonać zakupów, ale coraz częściej z możliwością spożycia posiłku z całą rodziną i skorzystania z atrakcji i zorganizowanych zabaw w środku galerii. Organizacja imprez w galeriach handlowych to klucz do pozyskania nowych klientów i odziaływania na nich. W ten sposób budujemy twarz marki i przyczyniamy się do utożsamiania się klienta z naszą działalność. Wzbudza to lojalność i przywiązanie oraz zwiększenie satysfakcji przyszłych i stałych klientów.
Zorganizowanie odpowiedniego i dobrego wydarzenia dla galerii handlowej to nie lada wyzwanie. Aby sprostać wymaganiom potencjalnych klientów, przed organizacją trzeba zapoznać się ze strategią rynkową, specyfiką rynku, a także zapoznać się z działaniami konkurencji. Zwracając uwagę na te poszczególne punkty, możemy zacząć realizację działań. Zapoznając się z lokalnym rynkiem, jesteśmy w stanie dobrać poszczególne elementy narzędzi marketingowych i profesjonalną obsługę eventu, oczywiście po akceptacji przez organizatora.
Jakie eventy możemy zorganizować w galeriach handlowych?
1) Imprezy okolicznościowe, np. z takich okazji jak:
-Święta Wielkanocne
-Walentynki
-Święta Bożego Narodzenia
-Dzień Dziecka
-Dzień Ojca
-Dzień Matki
-Urodziny Centrum Handlowego i wiele innych.
2) Wydarzenia z udziałem gwiazd.
3) Eventy tematyczne takie: pokazy mody, pokazy tańca, festiwal gotowania.
4) Akcje społeczne (zbiórka funduszy na domy dziecka, dla zwierząt w schroniskach).
5) Targi branżowe.
6) Loterie promocyjne związane z losowaniem nagród bądź konkursami.
7) Powitanie lata, zimy.
8) Wystawy tematyczne, np. motoryzacyjne, malarskie.
Zajmujemy się organizacją każdego eventu, o różnorodnej tematyce. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych. To tylko kilka propozycji, a zając możemy się wszystkim, co tylko Państwo sobie zażyczą.
Czy warto organizować eventy w galeriach handlowych?
Zdecydowanie tak! Dzięki organizowaniu wydarzeń w centrach handlowych, automatycznie zwiększamy ilość klientów w danym dniu i zachęcamy nowych potencjalnych klientów do korzystania z możliwości i usług, jakie daje nasza działalność. Zwiększając liczbę przybyłych uczestników, zwiększamy również obroty stacjonarnych sklepów oraz restauracji działających na terenie galerii. Imprezy w galeriach bardzo często organizowane są z dużym rozmachem. Mianowicie zawierają one bardzo dużo atrakcji dla dzieci i dorosłych. Powstają place zabaw, sztuczne lodowisko, stawiane są sztuczne palmy, odbywają się koncerty różnorodnych gwiazd i wiele innych. Z pewnością nikt nie ma okazji się nudzić w trakcie danego wydarzenia. Eventy to alternatywny sposób na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie lojalności wśród obecnych. Dzięki, czemu inwestycja włożona w organizacje eventu, z pewnością zwróci się w zawrotnym tempie. O klienta trzeba dbać, a każda zorganizowana impreza przyciągnie go i pozwoli się zrelaksować i przekonać do naszej działalności.