Każdy, kto prowadzi własny biznes, doskonale wie, jak ważna jest dbałość o swój wizerunek. By wzbudzić zaufanie kontrahentów i klientów, należy nie tylko wykazać się gruntowną wiedzą i fachowością w swojej dziedzinie, ale także mieć odpowiednią prezencję. Dotyczy to również wszystkich pracowników firm, zwłaszcza tych, którzy pracują w pierwszej linii i mają najwięcej bezpośredniego kontaktu z klientami. A tym, co buduje nasz image, jest w dużej mierze nasz ubiór.
Mundurek i dress-code
Jest to bardzo powszechna wiedza, stąd popularność wszelkiego rodzaju mundurków, wydzielanych pracownikom, a także narzucanych im dress code’ów. Dzięki nim pracownicy są łatwo rozpoznawalni, co jest ważne zwłaszcza w dziale obsługi klienta, a w biurze ubiór nie odciąga uwagi od pracy. Taka unifikacja ma swoje dobre strony. Jednak nawet posiadając wytyczne co do ubioru, stworzenie spójnej i eleganckiej stylizacji może być wyzwaniem. Łatwo popełnić błąd, który zaważy na ocenie całości i może zniweczyć wszelkie nasze starania. Warsztaty tworzenia stylizacji są doskonałą okazją do zdobycia praktycznej wiedzy i umiejętności.
Pomoc profesjonalisty
Takie warsztaty i porady stylistów raczej kojarzą się z domeną kobiet i światem mody zdecydowanie nie biurowej, jest to jednakże ogromne uogólnienie. Moda dotyczy nas wszystkich. Warsztaty nastawione szczególnie na jej rolę w biznesie i w tworzeniu profesjonalnego wizerunku pozwolą zdobyć praktyczne umiejętności i wiedzę do wykorzystania w życiu codziennym. Podstawowe informacje o znaczeniu krojów i kolorów dadzą możliwość stworzenia stylizacji eleganckich, ale praktycznych i dobrze podkreślających nasze walory. Stylista doradzi, co wybrać, a czego lepiej będzie unikać.
Dobrze spędzony czas
Wyjazdy i imprezy firmowe to raczej czas na poznawanie się i zabawę, niż na naukę w skupieniu. Jednak warsztaty tworzenia stylizacji doskonale się w nie wpiszą, nawet pomimo swojego edukacyjnego charakteru. Prowadzone w luźnej atmosferze, skupione bardziej na praktyce, niż na teorii, będą pożytecznie i ciekawie spędzonym czasem. Na pewno każdy z nich wyniesie coś dla siebie. A po powrocie uczestnicy będą nie tylko wypoczęci i pełni sił do podjęcia nowych wyzwań, ale i też lepiej ubrani, a przez to – bardziej profesjonalni.