Konferencje często ściągają na siebie dużą ilość osób powyżej 100 a nawet 200. Niekiedy zakładają organizację przedsięwzięcia, która przekracza nawet kilka tysięcy odbiorców. W takim przypadku, podsumowaniem konferencji powinna być atrakcja na spektakularne widowisko. Idealną atrakcją są pokazy pirotechniczne, które prezentowane kilkutysięcznej grupie ludzi, będą opłacalne, a jednocześnie staną się reklamą dla konferencji, która będzie pomagać w organizacji na masową skalę, a nie tylko kameralne spotkanie.
Dlaczego warto przygotować pokazy pirotechniczne na dużych konferencjach?
W przypadku organizacji małych konferencji do 50 lub 100 osób, takie pokazy pirotechniczne nie mają racji bytu, ze względu na kosztowne przedsięwzięcie, jak i możliwość prezentacji dla małej grupy osób. Jeżeli wszyscy uczestnicy nie zjawią się na wieczornym pokazie, ta grupa może być nawet zerowa. W przypadku konferencji na kilka tysięcznych odbiorcach, jest rozwiązaniem które wymaga większej ilości przygotowania, ale także możliwości stworzenia układów pokazowych, które potrwają nieco dłużej. Fajerwerki zawsze wzbudzają duże zainteresowanie, a widoczne z wielu kilometrów i oddalonych miejsc, interesują także miasto i jego mieszkańców, w związku z czym poszukują informacji co do zaistnienia takich pokazów w konkretnym dniu. Jest to zatem świetna reklama dla wydarzenia i firm, które na konferencji się znajdują i promują.
Z jakimi atrakcjami można połączyć pokazy pirotechniczne?
Pokazy pirotechniczne trwają zaledwie kilka minut, więc można uzupełnić je o atrakcje przygotowane na ziemi. Zimne ognie, a także pokazy ognia prawdziwego dopełnią świetliste atrakcje na niebie. Podsumowaniem takich pokazów może być również wypuszczenie lampionów papierowych do nieba czy pokaz laserowy, który będzie trwał w tym samym czasie co pokaz pirotechniczny. Nie może także zabraknąć muzyki, która będzie podkreśleniem prezentacji fajerwerków, a dzięki temu będzie podstawą do stworzenia układów pod konkretną piosenkę. Po pokazie pirotechnicznym goście mogą pozostać na imprezie tematycznej, której tematem przewodnim będzie światło. Imprezowicze pomalowani farbami fluorescencyjnymi i z możliwością otrzymania koszulek, gadżetów z firmowym znakiem organizatora konferencji, wykonane z fluorescencyjnych materiałów, wspaniale będą prezentować się na wieczornej zabawie pełnej kolorów i światła.