Zbliża się rocznica założenia Twojej firmy? Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów! Mamy nadzieję, że ten artykuł ułatwi organizację wydarzenia z tej okazji.

Są to urodziny Twojej firmy, więc postaw swój biznes w centrum uwagi. Ze względu na to, że wydarzenie ma na celu świętowanie sukcesu danego projektu, nikt nie powinien się obrazić, jeśli wykorzystasz tę okazję, aby się troszkę się poprzechwalać i opowiedzieć o osiągnięciach firmy.

Pamiętaj jednak, aby docenić również pracowników, klientów, partnerów oraz innych powiązanych osób, które sobie cenisz i bez których Twój biznes by nie wypalił, a już na pewno nie odniósłby sukcesu. To wspaniałe widzieć, jak szef docenia swoich pracowników i świętuje osiągnięcia innych ludzi powiązanych z projektem. Takie podejście pomaga motywować do dalszej pracy.

Przed rozpoczęciem szczegółowego planowania imprezy, określ jej cel. Może to być, aby zdobyć większy rozgłos, żeby o firmie dowiedziało się jak najwięcej osób, albo wykorzystać tę okazję do pozyskania nowych klientów i wystawienia swoich produktów i usług już podczas trwania wydarzenia, a może po prostu chcesz docenić swoich pracowników i lepiej ich poznać.

Cel powinien zdeterminować ogólną formę imprezy. Czy będzie to kameralne spotkanie w mniejszym gronie przy dobrym winie, a może będzie to forma gali, na której roznosić będą małe przekąski i drinki, albo coś bardziej luźnego i mniej formalnego?

Jeśli zdecydujesz się na organizację czegoś mniejszego, warto pomyśleć o personalizowanych kartach w ramach podziękowania za przybycie.

Możesz też zaprojektuj cyfrowe podziękowania, które wyślesz do wszystkich swoich klientów. Jest to dobra forma nawiązania kontaktu z odbiorcą, ale także miły akcent, który większość doceni.

Jeśli nie lubisz tego typu imprez i wydarzeń, pomyśl o czymś niekonwencjonalnym. Sukces można przecież świętować inaczej niż w formie wielkiej imprezy publicznej z muzyką, przekąskami i tańcami. Można z tej okazji wypuścić produkt, nad którym pracowałeś, ale nigdy nie udało Ci się go ukończyć, albo daj szansę na zrealizowanie innowacyjnego projektu jednego z pracowników. Jest to dobra okazja, aby troszkę zaryzykować i zaszaleć. Nie bój się porażki! Wiesz co mówią o tych, co nie ryzykują…