Eventy to rozwiązania, które umożliwiają zaprezentowanie się różnych firm, organizację konferencji i prelekcji znanych lub mniej znanych osób, dzięki czemu wiedza nabyta na evencie zostanie przeniesiona do codziennego życia, a także liczne konkursy, możliwość świetnej zabawy, przeżycie nowych doświadczeń, poznanie nowych produktów, usług, miejsc, architektury, ludzi, przeprowadzenie licznych rozmów zawodowych i biznesowych, a nawet degustacja posiłków i potraw, których do tej pory nie mieliśmy okazji skosztować.
Co się przyda na otwarcie nowego eventu?
Niektóre eventy organizowane są tylko jednorazowo, inne natomiast mają rozpocząć cykl eventów tematycznych, które z roku na rok będą przyciągać coraz większą ilość osób. Te pierwsze organizowane są najczęściej z powodów okolicznościowych, jak jubileusze firmowe czy podsumowanie wyjazdów integracyjnych, firmowych i konferencji. Te drugie natomiast są skierowane do większej ilości branż i osób, i często charakteryzują się jedną tematyką, ale o bardzo rozbudowanym składzie i przekazie. Należą do nich między innymi eventy beauty, gdzie prezentowane są kosmetyki, organizowane warsztaty kosmetyczne, ale również jako uzupełnienie pokazy mody, pokazy fryzjerstwa, pokazy makijażowe, nowe kosmetyki i produkty technologiczne, które mają pomóc w urodzie, a nawet wszelkie zabiegi upiększające czy chirurgia plastyczna. Eventami tematycznymi może być także motoryzacja, gdzie co roku prezentowane są nowe modele samochodów. Na rynku istnieje np. event, który co roku nabiera coraz szerszego rozmachu i trafia do coraz większej ilości osób, ponieważ opiera się na branży internetowej. Jest to event See Bloggers, na którym odbywają się prelekcje, warsztaty, zabawy, a branże są bardzo urozmaicone, poczynając od marek modowych, po sprzęty fotograficzne, jedzenie, napoje, nowoczesne technologie, branżę motoryzacyjną, a nawet turystyczną. Warto zatem pamiętać, że otwarcie eventów powtarzalnych, wymaga zaskoczenia, szczególnie przy pierwszym wydarzeniu. Takim zaskoczeniem może być wirtualna postać, która będzie witać każdego odbiorcę eventu na samym wejściu. Niezawodne będą także dekoracje, wejścia do sali i otoczenia, np. w postaci złotych lub srebrnych balonów, które widoczne będą z daleka, albo balonów posiadających pigment fluorescencyjny, który pod wieczór rozbłyśnie światłem.
Atrakcje, które zwracają na siebie uwagę
Nie może także zabraknąć atrakcji, jakie przyciągną odbiorców i rozniosą informacje o evencie na szerszą skalę. Do takich atrakcji należą pokazy pirotechniczne, degustacja dań, zrealizowanie pokazu mappingu na ścianach budynku, koncert plenerowy, kino plenerowe, przeloty helikopterem, przejazd szybkimi samochodami wokół eventu, czy balon, który uniesie się w finalnej godzinie do nieba.