Hollywood to nie tylko blask fleszy i impreza w wykwintnym stylu z gwiazdami zmierzającymi po czerwonym dywanie. To również przepych, elegancka oprawa sceniczna i muzyczna oraz atrakcje, godne najważniejszy osobistości tamtejszego kina.
Co ważne wcale nie musisz być gwiazdą, by poczuć tą atmosferę. Wystarczy, że urządzisz imprezę w stylu Hollywood, na przykład w ramach eventu integracyjnego w firmie. Jak to zrobić? Przeczytaj artykuł do końca, by przekonać się, jakie to proste?
Hollywoodzki event na Twoich zasadach
Na początku musisz naprawdę dokładnie poznać te klimaty. Wciągnąć się w panującą atmosferę i maksymalnie to poczuć. Błysk, reflektory i odważne kolory oraz ubrania to w skrócie scenografia imprezy w stylu Hollywood.
Pewnie chcesz konkretów – to nic Ci nie mówi i na tej podstawie raczej nie zorganizujesz spektakularnego eventu. Słusznie. Teraz przybliżymy Ci tę tematykę w taki sposób, byś wiedział, jak krok po kroku zaplanować perfekcyjną imprezę w Hollywoodzkim stylu.
Scenografia Hollywoodzka na wyciągnięcie ręki
Na ścianach powieś ogromne plakaty, na których zagoszczą prawdziwe hity kina Hollywood, na drzwiach i klamkach okien przymocuj złote i białe balony pokryte brokatem, na podłodze połóż czerwony dywan albo prześcieradło lub narzutę.
Włącz Hollywoodzką muzykę filmową. Na stolikach poukładaj bileciki z imionami gości, możesz również wyznaczyć specjalną strefę tylko dla VIP-ów. Dobrym pomysłem będzie także podanie uczestnikom oryginalnej coca-coli w szklanych butelkach ze słomkami.
Zostańcie największymi gwiazdami kina
Zachęć gości, by przebrali się w ulubione gwiazdy tamtejszej śmietanki towarzyskiej. Niech Panie pomalują usta soczyście czerwonymi szminkami, a na głowach ułożą misterne, gwiazdorskie fryzury pokryte lekkim brokatem.
Dzięki temu na imprezie zagości autentyczny Hollywoodzki klimat i na kilka godzin poczujecie się, jak prawdziwe gwiazdy. Jeśli jednak nie do końca wiecie, jak się za to zabrać, skorzystajcie z pomocy naszej agencji WhatEvent. Gwarantujemy niezapomniane wrażenia i owocną współpracę.