Wiele jest imprez tematycznych proponowanych firmom, które w swoim zamyśle mają łączyć dobrą zabawę i sentymentalny powrót do lat ubiegłego stulecia: ich stylistyki w kontekście mody oraz muzyki. Często w ich ofertach mieszczą się konkursy taneczne oraz karaoke – zachęcające do nostalgicznego powrotu do czasów młodości. Jeżeli zastanawiasz się nad organizacją podobnego typu wieczoru dla swojego zespołu w firmie, rekomendujemy skorzystanie z naszych usług – będąc instytucją z wieloletnim doświadczeniem, możemy odnaleźć się w przygotowaniu wydarzenia różnego typu i rozmachu. Lata dziewięćdziesiąte są synonimem swoistego eklektyzmu gatunkowego. Przez niektórych uznawane za dekadę obciachu, przez innych wspominane z łezką wzruszenia, kojarząc się z czasami dzieciństwa lub młodości. Jak rozbudzić w swoich pracownikach te wszystkie struny emocji i dostarczyć im niezapomnianych wrażeń, budując więzy integracyjne?
Szaleństwo lat dziewięćdziesiątych – pozwól, by te rytmy wybrzmiały na imprezie firmowej
Choć estetyka lat dziewięćdziesiątych budzi wiele kontrowersji i rozbieżnych opinii, to trzeba przyznać, że mimo wszystko znajduje sporo grono naśladowców, zwłaszcza w aspekcie modowym – lub przynajmniej odwołujących się do niej w kontekście inspiracji. Na evencie firmowym, której motyw przewodni stanowi właśnie ta dekada ubiegłego stulecia, nie powinno zatem zabraknąć obowiązkowego dress code’u dla gości, wprowadzającego odpowiedni klimat imprezy. Co jeszcze może stać się elementem przygotowanego w tym temacie wydarzenia?
- muzyka – koniecznie niezwykle popularne girlsbandy i boysbandy, czyli Spice Girls, Backstreet Boys, Take That, N’Sync,
- konkurs na budzące najwięcej emocji przebranie,
- pokaz teledysków z lat 90,
- catering na bazie popularnych w latach dziewięćdziesiątych przekąsek i słodyczy, zwłaszcza tych sprowadzanych z Zachodu
Mamy nadzieję, że skorzystasz z proponowanych przez nas pomysłów na wieczór firmowy w takim stylu! Czekamy na kontakt z Tobą i gwarantujemy pełen profesjonalizm w świadczonych przez nas usługach oraz pomocy organizacyjnej.