Wyjazdy firmowe to świetna okazja do poznania nowych atrakcji i skorzystania z możliwości integracji grupy, którą zaangażuje się w sporty ekstremalne lub realizacji zadań, jakich nie mogą doświadczyć w przeciągu każdego dnia. Takim zadaniem jest np. wspólny skok ze spadochronu, co dla jednych może wydawać się bardzo ryzykowne, a dla innych stanie się przełamaniem wszelkich barier ludzkich każdego pracownika i zintegruje grupę w dość trudnym dla niektórych wyborze życiowym.
Dlaczego warto zaaranżować grupowy skok ze spadochronu?
Grupowe skoki, pozwalają zdecydować się na ten krok mniej odważnym osobom, nawet wtedy kiedy jest to ich marzenie. Marzenie bowiem nie łączy się z odwagą, którą trzeba w sobie przełamać, żeby z samolotu wyskoczyć. Kiedy skacze się pierwszy raz lub skacze w grupie osób sobie znanych i na co dzień będących blisko, taka odwaga jest zdecydowanie większa. Dzięki grupowym skokom można stworzyć film oraz zdjęcia swojego zespołu firmowego w bardzo nietypowym wydaniu. Można także nagrać film reklamowy, gdzie wszyscy pracownicy w strojach z logo firmy, pokazują, że są gotowi na wszelkie wyzwania i podejmują się ryzykownych przedsięwzięć, więc na taką firmę można zawsze liczyć. Nie są to popularne atrakcje wśród wyjazdów firmowych, ponieważ mało osób wie o możliwości skoków grupowych i przeżycia tego niezwykłego uniesienia w tym samym czasie. Jest to także moment i okazja do doświadczenia przeżycia nieporównywalnego do żadnej innej atrakcji. Zakończenie skoku zawsze kończy się tak samo – z wielkim uśmiechem na ustach – więc jest to trafne opisanie efektów skoku.
W jaki sposób można wykorzystać skok spadochronowy w swojej firmie ?
Kiedy budżet firmowy jest bardzo duży, a wyjazdy planowane na dużą skalę, jak w przypadku firm korporacyjnych lub z wieloletnim stażem, poza samym skokiem można wcześniej zaplanować produkcję własnych spadochronów, gdzie na materiale będą widnieć informacje na temat firmy. Grupowy skok ze spadochronem, który wyróżnia się logo, jest dodatkową reklamą, w momencie kiedy uczestnicy skoku spadają na ziemię. Pokazuje także, że reklama może mieć zupełnie inne znaczenie i wyraz, kiedy jest to wcześniej przemyślane i zaplanowane. Warto przygotować przed wyjazdem pracowników na taki skok, i dowiedzieć się, jak kosztowna jest reklama na spadochronach. Zwiększy to bowiem atrakcyjność wydarzenia a pracownicy z chęcią będą oczekiwać wyjazdu firmowego.