Zbudowanie odpowiedniej scenografii na imprezie to nie lada wyzwanie, które może okazać się proste, gdy zastosujemy kilka zasad oraz udamy się po pomoc do profesjonalnej agencji eventowej. Od czego zacząć tworzenie spektakularnej scenografii? O czym warto pamiętać podczas jej przygotowania? Gdzie znaleźć dobrą agencję eventową w Warszawie?

Jak zaprojektować scenografię na event?

Zawsze należy dokładnie określić cel oraz efekty na jakich nam zależy. Przykładowo. Impreza tematyczna, na przykład w stylu Dzikiego Zachodu, będzie opierała się o elementy dekoracyjne, muzyczne i oświetleniowe inspirowane tamtym klimatem: kaktusy, saloon, rewolwery, kapelusze kowbojskie, whisky, czy lasso. Do tego będzie trzeba zapanować piosenki oddające klimat dzikiego zachodu.

Na tym przykładzie można zaplanować każdy event, nie tylko tematyczny. Koncert, jubileusz, galę, czy imprezę firmową – na tego typu uroczystościach liczą się odmienne efekty specjalne, zabawy, atrakcje lub dekoracje i udźwiękowienie. Najlepiej poradzi sobie z ich organizacją WhatEvent.

Jak wygląda budowa scenografii od podstaw?

Jeżeli zdecydujemy się współpracować z agencją eventową, to tak naprawdę na ich barki spada cała budowa scenografii od A do Z. Możemy również zaproponować im zmiany, czy dokładny projekt scenografii i wtedy kadra pomoże nam go zrealizować i doradzi, co jeszcze warto dodać lub usunąć.

Budowa scenografii zaczyna się już na etapie pierwszej rozmowy. Agencja pyta nas, o temat, miejsce i grupę docelową wydarzenia. Na tej podstawie ma możliwość dokładnego ustalenia oraz zaplanowania szczegółów dekoracji, dźwięku i oświetlenia. Wpasuje się to wszystko w klimat i wydźwięk imprezy oraz dostarczy gościom adekwatnych emocji i wywoła spektakularne wrażenie.

Jaka może być scenografia – przykładowa oferta

Poniżej przedstawiamy rodzaje scenografii, jakie możemy zbudować na Państwa życzenie:

• orientalna,
• filmowa lub teatralna,
• egzotyczna,
• średniowieczna,
• lata 20’, 40’, 90’ itd.
• magiczna,
• miastowa (paryska, wenecka, londyńska),
• balowa lub galowa,
• tematyczna (w stylu Hollywood, Dzikiego Zachodu itp.).

Zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego, w celu omówienia warunków i szczegółów współpracy. Chętnie odpowiemy również na Państwa pytania.