Lata 70 to dzieci kwiaty, spodnie dzwony, reagge i rozkwit popu. Lata 70 niosą ze sobą woń wolności i poszukiwania nowych rozwiązań i rozrywek. Czy uczestniczyliście kiedykolwiek w bankiecie w stylu lat 70? Nie? Doskonale się składa, bo jeśli czeka Was ważne wydarzenie (szczególnie w postaci bankietu), to polecamy Wam serdecznie usługi naszej firmy, bo działając w branży eventowej od lat, z chęcią stajemy naprzeciw nowym wyzwaniom i potrzebom naszych klientów.

Co się wpisuje w styl lat 70?

  1. Wianki z kwiatów – mogą być zakładane na głowy uczestników, szyję, niczym w stylu hawajskim lub mogą stanowić nawet ozdobę ścian i otoczenia.
  2. Spodnie dzwony – szczególnie dżinsowe, które zrobiły wówczas karierę i zyskały na popularności.
  3. Muzyka ABBY – to właśnie wtedy ten szwedzki zespół osiągał swoją największą popularność, zdobywając serca wszystkich nacji świata.
  4. Uniesione włosy i spray do włosów – co stało się motywem przewodnim niejednego serialu czy filmu amerykańskiego właśnie z lat 70.

Na jakie okazje?

  1. integracja firmowa – warto organizować integracje w firmie w określonym stylu albo konwencji, bo wtedy wszyscy lepiej i milej zapamiętują to wydarzenie, co sprawia, że poprawia się atmosfera oraz okazje do rozmów pomnażają.
  2. eventy historyczne – bo każda epoka rządzi się swoimi prawami, a my lubimy przenosić się w czasie i poznawać jak to dawniej bywało.
  3. jubileusz dziadka – jeśli swoją młodość przeżył właśnie w tym czasie, to będzie zachwycony móc powrócić niejako do tamtych lat i przeżyć je jeszcze raz, ale tym razem ze swoimi dziećmi lub wnukami.

Bankiety to forma wyrazu i utrzymania dobrych relacji towarzyskich. Polecamy więc tę formę spędzania czasu zarówno z przyjaciółmi, jak i w relacjach biznesowych. Doskonale wiemy, jak ważna jest prezencja i kontakty towarzyskie. Nasza firma eventowa zadba o profesjonalne przygotowanie Waszego bankietu. Wiemy, że jego organizacja wcale nie jest łatwa, ponieważ wiąże się z wieloma obszarami, takimi jak gastronomia, scenografia, dekoracje, logistyka itp. Dlatego zdejmiemy z Was brzemię organizacyjne i uczynimy Wasz event efektownym i zadowalającym.