Świąteczne eventy w firmach
Boże Narodzenie to w wielu firmach i instytucjach doskonała okazja do zorganizowania świątecznego spotkania dla kadry i pracowników. Impreza Christmas party to rodzaj eventu, podczas którego każdy, nawet najmniejszy szczegół, ma ogromne znaczenie. W zależności od branży i charakteru firmy wydarzenia tego typu mogą przybierać różne formy. Celem organizacji świątecznego eventu jest nie tylko spotkanie władz z pracownikami, ale przede wszystkim integracja zespołu i zmotywowanie poszczególnych jednostek do dalszej efektywnej pracy.
Aranżacja Christmas party
Obecnie zdecydowanie bardziej popularne wśród organizatorów są wigilijne spotkania przygotowane w restauracjach czy hotelach. Również goście podkreślają ogromną wartość takiego wyjścia poza „bramy” firmy, w której na co dzień spędzamy co najmniej kilka godzin. W zależności od preferencji klienta stworzymy niepowtarzalne Christmas party. Naszym celem jest głównie zorganizowanie wydarzenia, które będzie wyjątkowe i niezapomniane dla gości pod każdym możliwym względem. Powielanie pomysłów innych firm lub powtarzanie swoich corocznych spotkań jest zdecydowanie złym kierunkiem. Zaplanowanie i zaaranżowanie świątecznego eventu wymaga kreatywności i znajomości podstawowych zasad związanych z tworzeniem wystroju.
Wszelkie świąteczne dekoracje muszą składać się w jedną, spójną całość, która wprowadzi zaproszonych w atmosferę świąt Bożego Narodzenia. Oczywiście nie może zabraknąć nieodłącznych elementów świątecznych takich jak choinka, prezenty czy świętego Mikołaja. Równie ważne jest oświetlenie pomieszczenia- ciekawym rozwiązaniem są klimatyczne lampki na stolikach i świecące iluminacje na ścianach. Warto również zadbać, by wystrój wnętrza, nakrycia stołów czy dodatki były w kolorach charakterystycznych dla Bożego Narodzenia- biel, złoto czy czerwień.
Tradycje podczas firmowych Wigilii
Świąteczne eventy wiążą się także z pewnymi tradycjami. Podczas organizacji takiej imprezy, jak Christmas party warto zadbać o rozstrzygnięcie, które z bożonarodzeniowych zwyczajów będą miały miejsce i w jakiej formie.
Przede wszystkim zastanówmy się czy dzielenie się opłatkiem z każdym gościem będzie dobrym pomysłem. Dla wielu pracowników składanie osobistych życzeń może być stresujące i mało komfortowe. Również z logistycznego punktu widzenia może być to duże zamieszanie, gdy nagle wszyscy goście zaczną się przemieszczać między stolikami. Doskonałym wyjściem jest złożenie życzeń przez władze i symboliczne połamanie się opłatkiem. Również inne tradycje, takie jak wręczanie prezentów czy śpiewanie kolęd wymagają przemyślenia i dobrej organizacji. Decydując się na samodzielne stworzenie takiego eventu narażamy się na możliwość zaliczenia wielu błędów i gaf. W tym świątecznym czasie warto oszczędzić sobie stresu i przekazać to wymagające zadanie w nasze ręce.