Eventy z zakresu aranżacji wnętrz, często składają się tylko ze spotkań dotyczących branży, a mianowicie prelekcji na temat nowych produktów, inspiracji czy rozwiązań, które weszły w życie w kwestiach przepisów lub zmian technologicznych i budowlanych w prawie architektonicznym. Poza stoiskami partnerów biznesowych, którzy te prelekcje prowadzą i przedstawiają swoje produkty, eventy aranżacji wnętrz nie charakteryzują się niczym specjalnym. Brakuje na nich atrakcji, a te które są, mają tylko bierny przekaz.
Dlaczego warto wprowadzić warsztaty kulinarne na event z aranżacji wnętrz?
Event skierowany do architektów i projektantów, to przede wszystkim pokazanie produktów mebli czy usług powiązanych z branżą. W związku z tym dotyczą wszystkiego, co połączone z domem i ogrodem, codziennym życiem i wypoczynkiem. Nic więc dziwnego, że na takim evencie powinny znaleźć się atrakcje pokrewne z tymi tematami.
Warsztaty kulinarne mogą być przygotowane na wystawie związanej z meblami do kuchni czy sprzętem elektronicznym, dzięki czemu uczestnicy eventu sprawdzą dane rozwiązania w rzeczywistym funkcjonowaniu. Jest to zatem ciekawa atrakcja, z której może skorzystać każdy, przy okazji poznając nowe przepisy czy potrawy, próbując nowych smaków.
Gdzie sprawdzi się warsztat kulinarny?
Spotkania dla architektów wnętrz odbywają się zarówno w dużych salach jak i w małym kameralnym gronie. W zależności od wystawców i miejsca lokalizacji zawsze znajduje się przestrzeń do posiłków, w których uczestnicy wydarzenia spędzają przerwę w trakcie prelekcji i wystąpień konferencyjnych. Sala taka jest przystosowana do wentylacji pomieszczenia pod względem warsztatów kulinarnych, więc łatwo jest wprowadzić taki element na event, w zgodzie z przepisami.
Kiedy event odbywa się w sklepie branżowym, na którym wystawione są aranżacje poszczególnych rozwiązań do domu, tym bardziej ułatwia ona kwestie zorganizowania warsztatów kulinarnych na już wybudowanych kuchniach.
Atrakcja taka zostanie zapamiętana na długie lata i promowana u potencjalnych klientów architektów wnętrz, którzy po zapoznaniu się ze sprzętem, będą promować daną markę i firmę, która zorganizowała warsztaty kulinarne. Jest to zatem dobry sposób na reklamę i promocję