Wyjazdy firmowe mogą być organizowane dla pracowników lub właścicieli i osób zarządzających, z osobami, które są kontrahentami firmy. Dzięki temu, mogą poznać się wszystkie osoby, a zarazem doświadczyć atrakcji czy poznać nowe możliwości rynkowe, które zaowocują nowymi przedsięwzięciami. Czym można zaskoczyć uczestników wyjazdu firmowego co pozwoli im spojrzeć na rynek i biznes innymi oczami?

Jak wprowadzić druk 3D na wyjazd firmowy?

Drukarki 3D są bardzo różne. Jedne posiadają ogromne rozmiary i nie są możliwe do mobilnego przenoszenia czy druku drobnych przedmiotów, ponieważ są skupione na wydrukach wielkogabarytowych. Są także małe stanowiska drukarskie, które można podłączyć do komputera i odpowiedniego oprogramowania w każdej chwili w przeciągu kilku minut, wydrukować druk 3D, który się samemu zaprojektowało lub zaplanowało. Pod okiem specjalisty, który na co dzień użytkuje drukarki 3D, uczestnicy wyjazdu firmowego mogą nauczyć się zaprojektować przedmiot, który chcieliby otrzymać w takim wydruku, lub po prostu zobaczyć jak drukarki 3D działają i funkcjonują, szczególnie wtedy, kiedy nie mieli styczności z taką formą tworzenia miniproduktów wcześniej.

Dlaczego warto zaproponować druk 3D na wyjeździe firmowym?

Na co dzień druk 3D nie jest potrzebny każdej działalności i biznesowi, ale pokazuje, że można tworzyć i drukować swoje przyszłe opatentowane pomysły lub te, które są dopiero w fazie badań właśnie na wydrukach 3D. Są to bowiem formy mniej kosztowne niż od razu wykonanie pełno funkcjonalnego przedmiotu. Stworzenie mini wersji swojego pomysłu może być stworzone przez każdego, kto chce stworzyć unikalne rozwiązania, a kiedy jest to robione na wyjeździe firmowym, może to być także zlecony odgórnie przez zarząd pomysł.  Pracownik na wyjeździe firmowym będzie mógł kreatywnie popracować, a tym samym, kreatywną pracę przedstawić na wydruku 3D. Atrakcja sprawdzi się również przez współpracę z kontrahentami, aby pokazać im swoje pomysły, które można wspólnie wprowadzić do produkcji i przynieść zyski dla wszystkich firm łącznie. Każdy kontrahent będzie mógł pokazać swoje pomysły na rozwinięcie kooperacji biznesowej, dzięki czemu będzie można przedyskutować na wyjeździe firmowym wszelkie aspekty, wady i zalety danego produktu.