Wielodniowe eventy wymagają od uczestników często przyjazdu do nowego miasta, co jednocześnie łączy się z poznaniem danego miejsca, i z korzystaniem z atutów i atrakcji jakie w danym mieście są możliwe do realizacji. Takimi rozwiązaniami są widokowe loty dronem czy śmigłowcem. Nie każdy ma możliwość skorzystania z tych atrakcji na co dzień, jednak wiele osób marzy o tym, aby spróbować swoich sił w tych atrakcyjnych możliwościach spędzenia czasu.

Jak wykorzystać drony na evencie?

W znanych już rozwiązaniach,  na eventach drony pojawiają się, aby sfilmować całą imprezę. Z takiego filmu powstanie film reklamowy, promocyjny i podsumowujący spotkanie.  Drony przeważnie użytkowane są przez organizatorów, rzadko kiedy mogą zobaczyć jak prowadzi się drona, osoby przybyłe na wydarzenie. Warsztaty czy szkolenia z zastosowaniem dronów, to idealne rozwiązanie i atrakcja, która będzie wyróżniać się oryginalnością spośród innych przedsięwzięć. Filmowanie z dronów przez osoby, które dopiero się uczą, mogą przyczynić się do stworzenia filmów, które powstały w sposób amatorski. Takie filmy są często zdecydowanie ciekawsze niż te planowane i konkretnie przewidziane przez organizatorów.

Jak wprowadzić śmigłowiec na event?

Niektóre eventy organizowane są pod tak szeroką tematykę, że zadowolenie wszystkich przybyłych na imprezę, może nie być takie oczywiste. Kiedy event organizowany jest w miejscu ze sporym otoczeniem wokół, może być połączony ze szkoleniami czy lotami widokowymi śmigłowcem trwającymi od 5 do 15 minut nad, i w obrębie realizowanego eventu. Dzięki temu, każdy uczestnik zobaczy wydarzenie z wyższej perspektywy i będzie mógł uchwycić na własnych sprzętach fotograficznych i audiowizualnych, obraz eventu z lotu ptaka. Jest to niezwykła atrakcja, ale jednocześnie reklama dla eventu. Powtarzalność wydarzenia przy dzieleniu się tak niezwykłymi widokami przez uczestników, z roku na rok będzie powiększać obszar i zakres ilości odbiorców. Wpłynie to na zwiększenie ilości chętnych sponsorów, którzy będą zainteresowani zainwestowaniem dodatkowych środków finansowych w przedsięwzięcie eventu, ponieważ widząc możliwości reklamy i organizacje, każda marka będzie skłonna zainwestować w event, który wyróżnia się spośród innych i ma zdecydowanie bardziej otwarte perspektywy niż klasyczna konferencja na sali.