Korporacja ma to do siebie, że często szybko i efektownie się rozrasta. Jest to spowodowane pracą dużej ilości osób, które na korporacje się składają i intensywnie pracują by rozwijać szczeble swojej kariery. Korporacja, rozbudowując się, poszukuję nowych miejsc rozrostu firmy, i tym samym pojawia się na coraz większej ilości rynkach lokalnych i globalnych, rozwijając nowe siedziby.
Jak zorganizować otwarcie nowej filii w korporacji?
Nowa siedziba jest często podobna do wcześniejszych ustaleń korporacji, ale każde nowe biuro czy przedsięwzięcie, nabiera bardziej wizualnego obrazu, ponieważ firmy dostosowują teraz swoje wnętrza do wygody pracowników i reprezentowania firmy na szerszą skalę właśnie obrazując przestrzenie w jakich na co dzień pracują pracownicy. Otwarcie nowej firmy, najczęściej skierowane jest do potencjalnych i przyszłych pracowników, którzy tą firmę będą użytkować, i utrzymywać jej stan, ale także warto na takie otwarcie zaprosić kontrahentów, i najbardziej kluczowych klientów, którzy będą mogli zobaczyć, w jaki sposób ich inwestycja w firmę, wpłynęła na jej rozwój i wzrost.
Otwarcie nowej siedziby powinno być zatem skupione na dekoracjach, poczęstunku w formie cateringu, pokazach artystycznych, wystąpieniach kabaretu, czy realizacji małego koncertu w kameralnym gronie z zaproszeniem polskiej gwiazdy, która przedstawiając swoją obecność na otwarciu, zaprezentuję także zaistnienie firmy w danej lokalizacji np. na swoich social mediach.
Można zaprosić także znane gwiazdy kulinarne do wspólnego gotowania, czy zorganizować warsztaty, które będą pamiątką z otwarcia nowej siedziby.
Jak poinformować zaproszonych gości o nowym otwarciu?
Samo powstanie firmy w nowym miejscu może być informacją, która bez problemu trafi do potencjalnych klientów, ale dopiero po zaistnienia tego miejsca w nowej przestrzeni. Jak zatem poinformować swoich klientów czy kontrahentów o przybycie na otwarcie, kiedy nikt o tym nie wie, że korporacja poszerza swoją siedzibę na nowy region czy miasto?
Najlepszym sposobem jest na to informacja mailowa z promocją na usługi czy produkty, za skorzystanie z zaproszenia na otwarcie filii. Dla bardziej prestiżowych klientów i kontrahentów, warto takie zaproszenie wysłać listownie i potwierdzić mailowo, ponieważ ci prestiżowi klienci, najczęściej wprowadzają najwięcej budżetu do firmy. Gadżety, atrakcje, degustacja posiłków, będą dla nich dodatkową niespodzianką, którą można wysłać w formie paczki, tego samego dnia lub kilka dni przed rozpoczęciem otwarcia. Będzie to spore zaskoczenie, ale jednocześnie pozwoli cieszyć się gościom z otwarcia firmy, bez konieczności noszenia ze sobą ulotek, gadżetów czy innych dodatków otrzymanych w trakcie trwania imprezy.