Z każdym otwarciem firmy, sklepu, biura, czy innego przedsięwzięcia, wiążą się dodatkowe atrakcje. Można zaproponować swoim klientom degustację różnych posiłków, catering i napojów, można udekorować miejsce swojego przyszłego biura, pracy, czy sklepu, wejście do niego, można nawet wypożyczyć charakterystyczne samochody i okleić reklamą, która będzie jeździć przez pierwszy miesiąc po mieście i przyciągać klientów do nowego biznesu, a można także wynająć tyczkarzy lub osoby, które przebierają się za pluszowe maskotki i zachęcić ich do wyjścia z produktami i informacjami o usługach na miasto, promując tym samym nową lokalizację firmy. Ale dlaczego istotne są w tym wszystkim gadżety? O tym poniżej.
Jakie gadżety wybrać na otwarcie swojego biznesu czy przedsięwzięcia?
Każde nowe miejsce powinno mieć wyjątkową oprawę, przez kilka pierwszych dni swojego funkcjonowania. Oprawa dekoracji może wisieć nad wejściem i przed lokalem oraz ozdabiać całe wnętrze nowego biura, sklepu czy firmy, która właśnie na rynku znalazła nową lokalizację. Nowa siedziba nie zawsze wiąże się z otwarciem biznesu, więc firma nie musi być bardzo młoda. Może to być kontynuacja dotychczasowej działalności, z otwarciem nowej siedziby w innym mieście lub w innym rejonie danego miasta. Czy w jednym, czy w drugim przypadku, gadżety pozwalają trafić do kolejnych nowych potencjalnych klientów i zaprezentować im istnienie firmy oraz zapoznać z jej dotychczasowymi doświadczeniami, nowościami i informacjami jakie wiążą się z powstaniem biznesu w tym danym miejscu. Gadżety są zdecydowanie lepszym sposobem na wypromowanie miejsca, niż potencjalna wizytówka czy ulotka, która często jest wyrzucona przez odbiorców po przeczytaniu. Gadżet z logo firmy, a nawet niekiedy z adresem, dłużej pozostanie w rękach potencjalnego klienta czy nowych kontrahentów.
W jaki sposób przygotować gadżety?
Możliwości drukarskie i reklamowe proponują bardzo dużo gadżetów, z których można korzystać na co dzień. Należą do nich koszulki z logo lub przesłaniem firmy, kredki i zapałki z tym samym motywem, smycze na klucze, opaski na ręce, portfele, portmonetki lub wizytowniki z logo działalności, długopisy, które są bardzo popularne od wielu lat, dedykowane kubki termiczne, casy na telefon, wszelkie pokrowce, czapeczki, chustki, kubki z nadrukiem, maseczki na twarz, czy podkładki pod kubek. Wszystkie są świetną wizytówką na otwarcie firmy i pozostając w rękach klientów na dłuższy czas będą podstawą do reklamowania firmy na większą skalę.