Jak skonstruować zapytanie o nagłośnienie w obiekcie zamkniętym?

/, Okiem specjalisty/Jak skonstruować zapytanie o nagłośnienie w obiekcie zamkniętym?

Jak skonstruować zapytanie o nagłośnienie w obiekcie zamkniętym?

Nagłośnienie imprez w obiektach zamkniętych, to zdecydowanie twardy orzech do zgryzienia. Sam dobór odpowiedniej firmy nie jest prosty. Na rynku można znaleźć setki firm zajmujących się nagłośnieniem. Różnią się one umiejętnościami oraz doświadczeniem. Osoby, które planują organizację imprezy, często nie wiedzą jak sobie poradzić z tym tematem i jak wybrać odpowiednią ekipę nagłośnieniową.

Aby sprostać wymaganiom i zadaniu, trzeba przede wszystkim dobrze sprecyzować oczekiwania, a także przedstawić potencjalnych wykonawców lub rodzaj wydarzenia dla organizatorów. Dzięki temu, otrzymamy precyzyjną ofertę, do której możemy się ustosunkować. Pamiętajmy, że nagłośnienie nie jest wykorzystywane tylko na imprezach, takich jak koncert, ale również na spotkaniach biznesowych, konferencjach, jubileuszach. Agencja musi mieć odpowiednie know-how, aby pokazać się z profesjonalnej strony. Zwracajmy uwagę czy agencja eventowa ma do dyspozycji inne, dodatkowe urządzenia oraz nowe technologie, które zwiększają prestiż i budują pozytywny wizerunek marki.

Co powinno zawierać odpowiednie i dobre zapytanie ofertowe, które pozwoli agencji eventowej przygotować dla nas adekwatną propozycję?

  1. Miejsce eventu- trzeba podkreślić, że będzie to impreza w obiekcie zamkniętym, najlepiej sprecyzować dokładnie adres, obiekt. Warto, także podać wymiary lokalu, mogą być przybliżone. Jest to bardzo istotne, ponieważ nagłośnienie imprezy w różnych miejscach wygląda inaczej.
  2. Liczba gości-uczestników- zawieramy w tym miejscu informacje o konkretnej liczbie osób zaproszonych, a także czy będą miejsca siedzące czy stojące, a nawet, w jakiej odległości od sceny będą te osoby usytuowane.
  3. Cel nagłośnienia- bardzo ważne jest, aby określić, czy będzie to konferencja czy koncert na imprezie zamkniętej. Agencja musi ustalić czy muzyka to główny element, czy chodzi raczej o mediacje.

Jeśli określimy te pierwsze trzy punkty i okazuję się, że chodzi o koncert na jubileuszu i tym podobne, to musimy skonstruować kolejne podpunkty, niezbędne do profesjonalnej realizacji.

  1. Rodzaj muzyki- to istotne, aby event manager wiedział, jaki będzie rodzaj muzyki, ponieważ używa się innego nagłośnienia dla rockowego zespołu, a zupełnie innego przy tercecie smyczkowym
  2. Liczebność zespołu oraz sprzęt, jakim dysponują- pozwoli, to na określenie ilości niezbędnego nagłośnienia. Z zespołem, warto określić, co będą mieć ze sobą, aby nie płacić dwa razy przykładowo na perkusję, którą przygotowałaby agencja eventowa
  3. Rider- to dokument, który precyzyjnie określa zapotrzebowanie na urządzenia nagłośnieniowe i oświetlenie.

Nasz agencja eventowa świadczy profesjonalne i kompleksowe usługi w zakresie organizacji imprez takich jak: konferencja, jubileusz, koncert, imprez tematyczna i wiele innych. W swojej ofercie posiadamy wszelkiego rodzaju wyposażenie dodatkowe, między innymi: podesty sceniczne, wynajem sceny, nagłośnienie, oświetlenie, scenografia, dekoracje, krzesła i stoły. Dla Państwa potrzeb zakres naszych usług poszerzony jest nowoczesne technologie, jak mapping 3D, ekrany LED, dotykowe monitory czy film kręcony przy użyciu drona.  Informujemy, że nasza agencja przeprowadza próby przed oficjalnym wydarzeniem, ponieważ ma to ogromny wpływ na płynne prowadzenie eventu. Przygotowujemy każde wydarzenie na „tip-top” od podszewki. Dzięki, czemu wszystkie elementy przygotowane są na występ i nie mamy, czym się martwić. Z pewnością każde wystąpienie będzie w stu procentach udane.

By |2018-08-28T11:57:13+00:00Październik 14th, 2016|Nagłośnienie, Okiem specjalisty|0 Comments