Kim jest konferansjer?

Konferansjer to osoba, która ma za zadanie prowadzenie spotkania według wytyczonego plany, zapowiadając kolejne punktu programu. Ma nie tylko ładnie się uśmiechać i wyglądać, ale także ma posiadać umiejętność płynnego wyrażania myśli, mieć dobrą dykcję, ton głosu i oczywiście musi potrafić radzić sobie ze stresem, tak aby nikt ze słuchaczy nie był w stanie tego wyczuć. Odpowiedzialna jest, także za zabawianie ludzi anegdotami, dowcipami i za prawidłowe funkcjonowanie całego spotkania. Przedstawia ludzi występujących lub organizatorów.

Dlaczego warto korzystać z usług konferansjera?

Zacznijmy od faktu, że większość z nas stresuje się wystąpieniami przez publicznością i to już jest pierwszy powód, że warto. Z własnego doświadczenia, lepiej słucha się osoby, która się nie jąka i mówi płynnie, czy takiej która się zacina i stresuje? Odpowiedź jest prosta. Spiker dba o to, żeby przekazywane informacje były tak mówione, by trafiały do słuchacza. Wie też, kiedy jest potrzebna przerwa, kiedy trzeba zadbać o poprawienie nastrojów i atmosfery w sali konferencyjnej. Osoba zajmującą się konferansjerką jest zawsze przygotowana z tematu, który ma przedstawiać, dlatego nie możemy mówić tutaj o błędach. Zna tez różne techniki manipulacyjne, dzięki czemu jest w stanie przekonać do siebie ludzi tak, że będą chcieli brać aktywny udział w szkoleniu albo zakupić nowy produkt. To profesjonaliści w swoim fachu i wiedzą na czym polega ich praca, Dla każdego kto ma swój biznes kluczowe jest dobre dotarcie to nowego klienta, ale przeprowadzenie efektywnego szkolenia. Właśnie od tego są konferansjerzy.

Gdzie szukać takich ludzi?

Oczywiście najszybciej będzie w Internecie, który zaproponuje nam kilka ofert, ale w tym przypadku nie mamy pewności, czy dana osoba się sprawdzi, czy ma doświadczenie, czy pracowała już kiedyś. Wygodniej i bezpieczniej jest skontaktować się z agencją eventową, która zajmie się profesjonalnym doborem pracownika do naszych potrzeb. Tutaj będziemy mieć pewność, że dana osoba jest profesjonalistą i już pracowała na konferencjach czy szkoleniach. Możemy zapoznać się z historią danej osoby. Korzystanie z agencji jest też o tyle lepsze, że mogą pomóc nam zorganizować całe przedsięwzięcie od A do Z.