Rodzaje imprez plenerowych

Rodzaje imprez plenerowych

Imprezy plenerowe mogą mieć różne formy, ale łączy je jedno: plener- czyli forma spędzania czasu na świeżym powietrzu. Głównymi kategoriami imprez na świeżym powietrzu są:

  • Festyny rodzinne
  • Imprezy integracyjne połączone z aktywnością
  • Pikniki rodzinne
  • Imprezy tematyczne
  • Pikniki firmowe
  • Eventy firmowe

Każde z tych spotkań ma zapewnić nam dobrą zabawę. Dedykowane są dla różnych ludzi, dla różnej grupy wiekowej, ale także dla wszystkich razem. Grupa docelowa zależy od celu naszej imprezy plenerowej. Ważne jest, aby w jej trakcie, każdy dobrze się czuł i świetnie bawił. Eventy organizowane na świeżym powietrzu w swój sposób są formą integracji pracowników, dzieci czy innych odbiorców. Jest moment, kiedy ludzie mogą sobie pozwolić na rozluźnienie i odpoczynek w dobrym towarzystwie, a co najważniejsze praktycznie spędzić wolny czas na powietrzu.

Co powinno znajdować się na imprezie plenerowej?

Dobra impreza plenerowa, to taka która jest dopięta na ostatni guzik. Jeśli organizujemy festyn rodzinny to warto zwrócić uwagę na grupę docelową i zapewnić jej odpowiednie atrakcje. Na przykład dla dzieci najlepszy będzie wynajem zjeżdżalni dmuchanych albo zabawa z malowaniem buziek. Dla pełnoletnich uczestników można zorganizować koncert, jeśli budżet nam na to pozwala, zapewnić stoiska z żywnością itp. W kwestii organizacji eventów plenerowych od strony zaplecza, trzeba zwrócić szczególną uwagę na to, czym chcemy przyciągnąć słuchaczy i co ma im zapaść w pamięć. Mówimy tutaj o dobrej scenografii eventowej, nagłośnieniu oraz przygotowaniu sceny.

Kto zajmuję się organizacją tego typu imprez?

Agencja eventowa – od tego właśnie jesteśmy! Zorganizujemy każde, nawet największe wydarzenie plenerowe.Do każdego zlecenia podchodzimy z pełnym profesjonalizmem.

W celu uzyskania oferty na organizację eventów plenerowych, prosimy o kontakt z mailem: imprezyplenerowe@whatevent.pl

By |2019-03-04T20:46:09+00:00Marzec 13th, 2019|Agencja Eventowa, Imprezy plenerowe, Organizacja imprez|0 Comments