Scenografia eventu targowego

/, Scenografia/Scenografia eventu targowego

Scenografia eventu targowego

Bez wątpienia, istotną rolę w rozpowszechnianiu marki danego produktu lub usługi pełni reklama. Codziennie jesteśmy zalewani przez różnego rodzaju materiały promocyjne zarówno w internecie, radiu i telewizji, jak i na ulicy w postaci billboardów, wiatów, czy słupów informacyjnych. Czy tego chcemy, czy nie, reklama stała się częścią naszego codziennego życia.

W dużej mierze jednak, z uwagi na jej wszechobecność, uodporniliśmy się na jej działanie, a co za tym idzie, agencjom reklamowym coraz trudniej jest skutecznie dotrzeć do klienta. Mimo że przemyślane reklamy, zarówno w formie online, jak i fizycznej, z pewnością przykują naszą uwagę, zazwyczaj preferujemy bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, dzięki któremy otrzymujemy możliwość interakcji z interesującym nas produktem, czy usługą. Dobrą metodą na zainteresowanie potencjalnego klienta jest reklamowanie produktu podczas różnych imprez okolicznościowych, targów, czy wydarzeń promocyjnych, organizując reklamę w formie wystawy, czy stoisk .

Jednak, kwestia organizacyjna i logistyczna przygotowania takiego stoiska lub całej imprezy marketingowej wiąże się z pewnym nakładem materialnym i czasowym. Jeśli potrzebujesz niebanalnej i chwytliwej scenografii wystawienniczej albo pomocy przy organizacji eventu targowego, firma Whatevent zapewni ci profesjonalne doradztwo i pomoc jakiej potrzebujesz. Proponujemy zestawy wystawiennicze, takie jak rollupy, ścianki, potykacze, stojaki, trybunki, lady, stoły, czy indywidualnie zaprojektowane stoiska, które wzmocnią efekt przekazu twojej reklamy. W oparciu o wieloletnie doświadczenie i rzeszę zadowolonych klientów, oferujemy innowacyjne rozwiązania scenograficzne, które sprawią, że twoja marka lub produkt będą wyróżniać się na tle innych i na długo pozostaną w centrum zainteresowania twoich klientów.

Niebanalne systemy wystawiennicze

Nasza oferta zawiera szereg formatów reklamowych, dzięki którym twoja ekspozycja nabierze odpowiedniego charakteru. W oparciu o twoje potrzeby, proponujemy następujące rodzaje reklam, pasujących do akcji promocyjnych podczas wszelkiego rodzaju imprez marketingowych:

Rollupy

To jeden z najprostszych, ale również najbardziej efektownych systemów reklamy wystawienniczej z naszej oferty. Jest to rozwijany banner zazwyczaj wykonany z trwałego aluminium, stojący lub zawieszany. Jego standardowe wymiary to 85×200 i 100×200. System jest prosty w konstrukcji na tyle, by nawet te osoby, które składają go po raz pierwszy nie miały z nim większych problemów. Rollupy sprawdzają się najlepiej tam, gdzie bezpośredni kontakt z klientem wymaga wzmocnienia przekazu wizualnego w sposób prosty, ale profesjonalny i elegancki.

W naszej ofercie wyróżniamy kilka rodzajów rollupów:

  • Rollupy ekonomiczne – To standardowy system z naszej oferty, charakteryzujący się prostotą i dobrą jakością wykonania.
  • Rollupy ekskluzywne – To systemy wyróżniające się nieco wyższą jakością wykonania oraz trwałością na tle ich ekonomicznych odpowiedników.
  • Rollupy dwustronne – Reklama na tego rodzaju rollupie jest rozwieszona dwustronnie, co zwiększa szanse na utrwalenie w pamięci twojej reklamy przez potencjalnych klientów.
  • Rollupy mini – System dobrze sprawdzający się w przypadku, gdy nie mamy zbyt wiele miejsca na reklamę albo gdy naszym celem nie jest przytłoczenie potencjalnego klienta rozmachem tylko skupienie jego uwagi na detalach. Rollupy mini występują zwykle w formatach A4 i A3.
  • Rollupy zewnętrzne – Ta forma rollupu sprawdza się w przypadku eventów plenerowych. Jego konstrukcja pozwala również na regulację wysokości baneru.

Ścianki wystawiennicze

 Ścianki reklamowe to jeden z najbardziej skutecznych rodzajów promocji wystawienniczej. Tego rodzaju format, świetnie się sprawdza podczas różnego rodzaju eventów targowych, wystaw, czy imprez marketingowych, organizowanych głównie w przestrzeniach wewnętrznych. W przypadku nowszych modeli, ścianki wystawiennicze skonstruowane są z kalandrowanych tekstyliów, z kolei starsze, wykonane są na bazie banerów, PCV i papieru oraz folii dwustronnie laminowanej. W przypadku transportu zestawów o większych rozmiarach i mniej poręcznych, oferujemy kufer, z pomocą którego, możesz z łatwością przenosić swoją ściankę. Z kolei, w przypadku systemów bardziej kompaktowych, do zestawu dołączona jest torba. Oferujemy również mocne i energooszczędne oświetlenie typu LED, które wzmocni graficzny przekaz twojej ścianki.

Poniżej przedstawiamy konkretne rodzaje ścianek z naszej oferty:

  • Ścianki tekstylne – Klienci sięgający po ten rodzaj ścianki wystawienniczej, zazwyczaj cenią sobie jej przystępną cenę, ale także szeroki wachlarz form ich konstrukcji. Wybierając ścianki tekstylne, nie musisz zatem stawiać granic swojej wyobraźni tylko realizować swoje własne wizje w oparciu o swoją kreatywność, które my z powodzeniem spełnimy!
  • Ścianki Hop-Up i Pop-Up – Tego rodzaju ścianka wystawiennicza charakteryzuje się wyjątkową lekkością konstrukcji, a co za tym idzie, łatwością transportu. Są one najczęstszym wyborem, w przypadku, gdy klient ceni sobie przede wszystkim mobilność. Grafika drukowana jest na tkaninie, którą przypina się do modułu za pomocą rzepów (Hop-Up) lub magnesów (Pop-Up).
  • Ścianki modułowe – Często prostota i elegancja konstrukcji wielu ścianek reklamowych może okazać się niewystarczająca, by przykuć uwagę twojego klienta. W przypadku dużych eventów, gdzie obecna jest konkurencja, dobrym rozwiązaniem będzie wybór ścianki modułowej. Ten rodzaj ekspozycji wybierany jest najczęściej przez osoby, które cenią innowacyjność i zarazem czytelność swojej reklamy. Głównym atutem tej ścianki jest jej wieloelementowa konstrukcja jak i łatwość montażu.

Potykacze i stojaki

Mimo że reklama dzisiaj jest najefektywniejsza w internecie, nie oznacza to jednak, że musi być prowadzona wyłącznie drogą online. Co więcej, klienci cenią sobie bezpośredni kontakt nie tylko z samą reklamą, ale i ze sprzedawcą, dzięki czemu mogą przyjrzeć się danemu produktowi, czy usłudze z nieco bliższej perspektywy. Takim rodzajem reklamy bliższej klientowi są potykacze i stojaki wypełnione ulotkami, czy broszurami.

Poniżej przedstawiliśmy opis każdej z tych konstrukcji, występujących w naszej ofercie.

Potykacze reklamowe – To rodzaj stojaków, skonstruowanych w bardzo prostej formie. Składają się one z jednej lub dwóch plansz, połączonych u góry całej konstrukcji ze sobą na wzór litery “A”. Pomimo prostoty tego systemu reklamowego, jest on zazwyczaj bardzo skuteczny przy promocji danego rodzaju usług, czy produktów. Dzięki temu, w minimalistyczny, ale czytelny sposób reklamuje on dany produkt lub usługę. Dodatkowym atutem potykaczy, jest duża mobilność, z uwagi na ich niewielkie rozmiary. Konstrukcja potykaczy jest również bardzo wytrzymała na warunki atmosferyczne oraz odporna na potencjalne przewrócenia, z uwagi na jej wyważenie. W przypadku, gdy masz wątpliwości co do stabilności konstrukcji, oferujemy podstawy wypełnione piaskiem lub woda. Potykacze wykonane są zwykle z wytrzymałego aluminium w systemie OWZ (Otwórz, Włóż, Zamknij) oraz folii antyrefleksyjnej.

Stojaki reklamowe – Stojaki reklamowe najlepiej spełniają swoją rolę, w przypadku, gdy reklama danej usługi, czy produktu skupia się na wręczaniu zainteresowanym różnego rodzaju ulotek, folderów czy broszur. Oferujemy stojaki na ulotki, foldery i broszury w różnych rozmiarach (A5, A4 oraz A3), dzięki czemu sam wybierzesz, jaki format najbardziej ci pasuje. Stojaki reklamowe wykonane są zwykle z anodowanego aluminium, gwarantującego trwałość konstrukcji oraz jej wysoką jakość. Wybór takiej formy reklamy, gwarantuje przejrzystość prezentacji twoich materiałów w uporządkowany sposób.

Trybunki, lady i stoły wystawiennicze

Jeśli masz w planach profesjonalne przedstawienie twojej marki, produktu, czy usługi, na twoim stoisku nie może zabraknąć trybunki, lady lub stołu, na którym zaprezentujesz swoją ofertę potencjalnym klientom. Wszelkiego rodzaju trybunki, lady, czy stoły reklamowe, stanowią idealne dopełnienie twojego stoiska, szczególnie jeśli planujesz dostawić do niego ściankę wystawienniczą. Zapewniają one miejsce pod prezentację próbek, czy degustacji produktów kulinarnych. W zależności od konkretnego modelu, taki rodzaj scenografii stoiska reklamowego, wykonany jest zazwyczaj z tworzywa sztucznego, polietylenu, płyty meblowej i PCV. Dużą zaletą trybunek, lad i wszelkiego rodzaju stołów reklamowych jest prostota i lekkość konstrukcji, a co za tym idzie, mobilność. Dzięki temu, nawet niedoświadczeni marketingowcy poradzą sobie z rozstawieniem całego systemu bez potrzeby wynajęcia profesjonalnej grupy montażowej.

Przykłady modeli trybunek wystawienniczych w naszej ofercie:

  • Trybunka typu ELYPSE – Trybunki te, wykonane są z wysokiej jakości profili aluminiowych, malowanych sposobem proszkowym, a ich blat i półka wykonane są z płyty meblowej. Dzięki stosunkowo dużej powierzchni reklamowej oraz szerokiemu blatowi, nadaje się ona do kompleksowej prezentacji twoich produktów.
  • Trybunka typu TORNADO – Trybunka ta wykonana jest z polietylenu i PCV. Jej powierzchnia jest co prawda stosunkowo niewielka, ale posiada w zestawie tablicę górną, dzięki której informacja o twoich produktach będzie zawsze dobrze widoczna dla potencjalnych klientów.
  • Trybunki HOP-UP i POP-UP – Tego rodzaju trybunki charakteryzuje elegancja i nietuzinkowy wygląd, dzięki któremu nadają się szczególnie na różnego rodzaju konferencje, czy targi. Blat wykonany jest z eleganckiej okleiny bukowej.
  • Trybunki okrągłe – Mimo niewielkich rozmiarów blatu (zazwyczaj około 450 mm), tego typu trybunka nadaje się idealnie do wszelkiego rodzaju eventów degustacyjnych lub kosmetycznych. Ponadto, mimo braku półek, okrągłość blatu jest tutaj atutem, ponieważ możesz taką trybunkę umieścić nie tylko pod ścianą, ale i w samym centrum eventu. Dzięki temu zagwarantujesz dostęp do twoich produktów większej liczbie potencjalnych klientów. Blat i podstawa wykonana jest z okleiny bukowej.

Indywidualnie zaprojektowane stoiska

W ofercie firmy Whatevent, mamy również możliwość organizacji i transportu stoisk “na miarę”. Jeżeli masz wizję swojego wymarzonego stoiska reklamowego, ale targają tobą pewne wątpliwości, co do tego, czy będzie ono pasowało pod prezentowane przez ciebie produkty, czy usługi, koniecznie daj nam o tym znać! Nasza firma, w sposób profesjonalny, pomoże ci dopasować stoisko do konkretnych specyfikacji twojej branży. Oferujemy również montaż takiego stoiska na samym wydarzeniu.

Bez względu na to, czy jesteś aspirującym, czy profesjonalnym marketingowcem, możesz liczyć na nasze doradztwo oraz pomoc natury organizacyjnej i logistycznej twojego stoiska reklamowego. Jeśli zainteresowała cię nasza oferta, serdecznie zapraszamy do kontaktu z firmą Whatevent pod numerem 666-666-127 lub na naszego maila kontakt@whatevent.pl.

By |2019-08-13T00:09:15+00:00Sierpień 12th, 2019|Agencja Eventowa, Scenografia|0 Comments