Rocznica dla Twojej firmy, jest jak urodziny dla Twojego dziecka. To bardzo ważny, wyczekiwany przez niego dzień. Oczywiście firma nie oczekuje tortu i prezentów, jednak warto uczcić każdą możliwą rocznicę – czy to założenia, czy zatrudnienia pracowników, podjęcia współpracy czy wypuszczenia na rynek nowego produktu. Wszystkie te okazje umożliwiają rzucenie ciekawego światła na Twoją markę, promując ją tym samym w oczach Twoich przyszłych klientów. Wzbudzi to ich zainteresowanie oraz zaufanie do marki, a to znaczy zwiększy dwa najważniejsze czynniki wpływające na firmową sprzedaż, czyli również na Twoje zarobki. Rocznica jest także okazją integracyjną i motywacyjną dla pracowników o czym nie powinno się zapominać. To doskonała szansa na wypłacenie premii, pochwalenia za dobrze wykonaną pracę bądź nagrodzenie w jakikolwiek inny sposób. Każdy chce czuć się doceniany, a jeśli doceniany jest – wtedy pracuje z dużo większym zaangażowaniem.

Jak podkreślić wyniosłość wydarzenia

Każda rocznica jest ważna, jednak ta okrągła powinna być zorganizowana z przytupem. Zatrudnij fotografa bądź filmowca, zrób stream na facebook lub instagramie, zaproś znamienite osobowości związane z Twoją firmą. Wszystko to przełoży się na wyniosłość w oczach wszystkich odbiorców. Wygeneruje to również wiele materiałów reklamowych, takie jak zdjęcia pracowników, które potem można wykorzystać na wiele sposobów w komunikacji marki z odbiorcą. Zadbaj o odpowiedni wystrój sali, stonowane lecz dobrze dopasowane oświetlenie, a także o różnego rodzaju atrakcje dla wszystkich gości. Podkreślaj wagę sytuacji swoją postawą – to dzień, w którym powinieneś okazywać dumę zarówno z siebie jak i swoich pracowników. Niech każdy wie, że to bardzo ważna data dla wszystkich. Taką bowiem jest, ale nie każda marka potrafi to odpowiednio komunikować, na czym często traci się bardzo wiele.

Nikt nie przejdzie obojętnie

Obok dobrze zorganizowanej rocznicy nikt nie przejdzie obojętnie. Każdy potencjalny klient będzie ciekaw jak marka, z którą chce się utożsamić wygląda od zaplecza. Kto jest odpowiedzialny za usługi i produkty, które go interesują. Wszystko to jest bardzo ważne i pozwala na większą asymilację klienta z tym, co sprzedajemy. To bardzo ważne w szerokim spojrzeniu na marketing firmy, dlatego zadbaj o to, aby wszystko dopiąć na ostatni guzik.